• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Northmill kontokredit

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
41
Poäng
167
Säkert.
Men nu handlar det ju om att dom skyllt på ”tekniska fel” i snart 5 dagar vilket ska vara omöjligt.
Då fungerar alltså ingenting i deras verksamhet, då ska det ju inte gå att betala in eller så heller.
Tror att dom sitter och skojar med mig. Som jag brukar säga om företag som går över tiden: Pengarna är slut….sen skyller man på annat :facejoy: ;)
Så är det säkert.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 827
Mottagna reaktioner
603
Poäng
667
Fortfarande INGA pengar..helt otroligt hur dom kan hålla på så här…
 

Northmill

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
15 September 2020
Meddelanden
69
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Hej Jögob,

Tråkigt att höra om det som har hänt, verkar som att något inte alls är som det ska. Som du säger så brukar det gå betydligt snabbare att få pengarna utbetalt än vad som nu är fallet (även vid tekniska problem). Jag kan inte gå in på specifika ärenden här i forumet men om du skickar ett mail till hej@northmill.se med ärendenummer eller kontaktuppgifter så får jag ta det vidare internt direkt. Skriv i rubriken att det ska till mig, Erik. Ledsen för besväret, jag ska göra mitt bästa för att lösa ditt ärende så fort vi kan.

Trevlig kväll!

/Erik på Northmill
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp